نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

تقابل شهرخودرو با مس در ورزشگاه امام رضا(ع)|تیم مشهد در وضعیت نارنجی!

  • کد خبر: ۵۷۸۵۱
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
تقابل شهرخودرو با مس در ورزشگاه امام رضا(ع)|تیم مشهد در وضعیت نارنجی!
نخستین رویارویی لیگ‌برتری شهرخودرو و مس رفسنجان امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) رقم می‌خورد، جایی که مجتبی سرآسیایی برای اولین بار در مقابل تیم سابقش قرار می گیرد.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتبال امروز با انجام دیدار شهرخودرو و مس آغاز خواهد شد و شاگردان سیدمهدی رحمتی برای تداوم نتایج خوب چند هفته اخیر باید از ساعت ۱۵ رودرروی نارنجی‌پوشان رفسنجانی قرار بگیرند. دیدار حساسی که از جنبه‌های مختلف می‌تواند مهم باشد.
 
مشهدی‌ها که این روز‌ها گرفتار حواشی مدیریتی هستند، می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز این دیدار تلخی شوک‌های پایان‌ناپذیر مالک جنوبی را به دست فراموشی بسپارند و در مقابل، مسی‌‎ها هم بعد از تساوی هفته پیش برابر نفت آبادان، در پی پیروزی و بهبود اوضاعشان در جدول رده‌بندی مسابقات هستند. شهرخودرو هفته قبل توانست در نمایشی تماشایی با نتیجه ۳ بر یک از سد سپاهان بگذرد و حالا با روحیه مضاعف به مصاف مس خواهد رفت.

دوئل دوستان قدیمی در مستطیل سبز

یکی از تقابل‌های جذاب دیدار امروز عنابی‌پوشان مشهدی و نارنجی‌های رفسنجانی، رویارویی سیدمهدی رحمتی و مجتبی سرآسیایی است. ۲ رفیق قدیمی که حالا دست روزگار آن‌ها را مقابل یکدیگر قرار داده است. سرآسیایی که فصل قبل هدایت شهرخودرو را به عهده داشت و رحمتی شاگردش بود، حالا به‌عنوان کمک اول محمد ربیعی روی نیمکت مس می‌نشیند و سیدمهدی رحمتی که از ابتدای فصل کفش‌ها را آویخته و جامه سرمربیگری به تن کرده است، با تفکراتش به جنگ او می‌رود. دوئلی که می‌تواند قاب‌های جذابی را در بازی امروز به تصویر بکشد.

واهمه همه از سعاد!

قاضی دیدار امروز شهرخودرو و مس رفسنجان چهره‌ای ویژه است. مردی که همین ماه گذشته با قضاوت بحث‌برانگیزش به سوژه یک رسانه‌ها تبدیل شد. سعاد وفاپیشه، داور ارومیه‌ای لیگ‌برتر فوتبال، امروز همراه با یوسف مغروری و مرتضی سلمان‌نژاد دیدار مشهد را قضاوت خواهد کرد. وفاپیشه ماه پیش دیدار ماشین‌سازی تبریز و سپاهان را درحالی قضاوت کرد که رقم‌خوردن نتیجه ۳ بر ۳ در آن بازی، بی‌تردید تحت‌تأثیر ۵ ضربه پنالتی بود که این داور اعلام کرد! رکوردی خاص که بعید است حالا حالا‌ها تکرار شود.
 
قاضی جوانی که دست‌به‌جیب است و سوتش درون محوطه جریمه به‌راحتی نواخته می‌شود. حالا هم مشهدی‌ها و هم رفسنجانی‌ها بیش از هر زمانی نگران برخوردهایشان درون محوطه جریمه هستند. زیرا به‌خوبی می‌دانند این داور شجاعت دمیدن در سوتش را دارد و از اعلام پنالتی‌های بی‌شمار هیچ ابایی ندارد.

شهرخودرو با ۴ غایب مقابل مس

یکی از بدشانسی‌های سیدمهدی رحمتی برای دیدار امروز، غیبت ۲ بازیکن تأثیرگذار تیمش به‌علت چهاراخطاره‌بودن است. کاپیتان اکبر صادقی و فرشاد فرجی ۲ بازیکن شهرخودرو هستند که به‌علت چهاراخطاره‌بودن محروم‌اند. ۲ بازیکنی که بی‌تردید از ارکان اصلی موفقیت شهرخودرو در چند بازی اخیر بودند. همچنین روح‌ا... سیف‌اللهی و حسن جعفری هم به‌علت مصدومیت نمی‌توانند در دیدار امروز برای تیم مشهد به میدان بروند.

آمار و ارقام پیش از تقابل حساس

تیم فوتبال شهرخودرو و مس رفسنجان اولین تقابلشان در لیگ‌برتر را برگزار خواهند کرد. ۲ تیمی که تاکنون هیچ‌گاه در چهارچوب این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر نرفته‌اند. مشهدی‌ها در لیگ امسال با ۱۵ گل زده جزو خطوط حمله خوب لیگ هستند و در نوک خط آتش این تیم امین قاسمی‌نژاد در کنار احمد الجبوری و حسین مهربان زوجی ترسناک را برای هر خط دفاعی تشکیل می‌دهند. در مقابل، خط حمله مس رفسنجان با ۹ گل زده جزو خطوط حمله ضعیف لیگ امسال به حساب می‌آید. البته شهرخودرو با ۱۶ گل دریافتی در دفاع مشکل دارد و مسی‌ها فقط ۱۰ بار در ۱۲ بازی گذشته دروازه‌شان باز شده است.

نوازی: رحمتی دلش به حال تیم می‌سوزد

مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان با سؤال پرتکرار خبرنگاران درباره حاشیه‌های چندروز اخیر این باشگاه روبه‌رو شد. محمد نوازی در پاسخ به سؤال‌های اصحاب رسانه درباره حواشی مدیریتی تیمش گفت: در فوتبال ایران هرکاری بکنیم، باز حاشیه هست. اتفاقات روز‌های اخیر شهرخودرو هم جزو حواشی طبیعی فوتبال ماست، ولی امیدوارم به تیم ما لطمه‌ای نخورد. وی افزود: با شناختی که از حمیداوی دارم، به‌زودی این مشکلات حل خواهد شد و آرامش هم به باشگاه و هم به بچه‌های تیم بازمی‌گردد.
 
ما باید خودمان را قوی و کار خودمان را بکنیم تا به اهدافی که داریم، برسیم. ما اگر بتوانیم پیروز شویم، این حواشی برطرف می‌شود. وی در توضیح جزئیات بیشتر و احتمال تبدیل‌شدن وضعیت شهرخودرو به پدیده، اظهار کرد: امیدوارم اتفاقاتی که برای پدیده افتاد، برای شهرخودرو نیفتد تا مردم نگران نشوند. نوازی در واکنش به این موضوع که رحمتی فراتر از نقش یک سرمربی، این روز‌ها در گیرودار مشکلات باشگاه است، خاطرنشان کرد: رحمتی لطف می‌کند و در اتفاقاتی که به او مربوط نمی‌شود، دخالت می‌کند. چون دلش به حال این تیم می‌سوزد. کاش همه مثل رحمتی دل‌سوز باشند.
 
مربی شهرخودرو درباره بازی با مس رفسنجان اذعان کرد: فکر می‌کنم نسبت به بازی‌هایی که این چند وقت انجام دادیم و برد خوبی که مقابل سپاهان به دست آوردیم، توقعات و انتظارات بالا رفته است، ولی وضعیت تیممان خیلی خوب است و در این چند روز توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم آنچه را مردم خراسان انتظار دارند، برآورده کنیم. وی تصریح کرد: مس رفسنجان تیمی است که حضورش در لیگ‌برتر انگیزه‌های متفاوتی را به بازیکنان این تیم داده است و از کادرفنی خوبی هم برخوردار است. ما هم نسبت به بازی‌های گذشته و این بازی انگیزه‌های خودمان را داریم. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز خانگی را به دست آوریم.

سرآسیایی: آماده رویارویی با شهرخودرو هستیم

مربی مشهدی تیم فوتبال مس رفسنجان که به‌جای محمد ربیعی به نشست خبری پیش از دیدار با شهرخودرو آمده بود، درباره این بازی گفت: در رابطه با بازی امروز باید بگویم تمریناتمان را انجام دادیم و چندروزی است که در مشهد هستیم. آمادگی خیلی خوبی برای بازی با شهرخودرو داریم. فکر می‌کنم بچه‌هایمان توجیه هستند که در چه وضعیت خاصی هستیم و بازی چقدر حساس است. مجتبی سرآسیایی افزود: تفکرات محمد ربیعی بر تیم غالب شده است.
 
تیم شهرخودرو را تیمی سازمان‌یافته می‌بینیم، اما امروز برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم. شهرخودرو تیمی خوب و تاکتیکی است، اما فکر می‌کنم با تحلیل‌هایی که داشتیم، کاملا آماده رویارویی با این تیم هستیم. وی با اشاره به محرومان و مصدومان تیمش در دیدار امروز اظهار کرد: محمد قاضی، رحیم زهیوی و ناصر سالاری را به‌علت مصدومیت در اختیار نداریم. سرآسیایی در پاسخ به سؤالی درباره حاشیه‌های مدیریتی شهرخودرو اذعان کرد: به‌عنوان مربی تیم مس اینجا هستم و خوشایند نیست که بخواهم درباره شهرخودرو صحبت کنم. آرزوی توفیق و عاقبت‌به‌خیری برای تیم مشهد دارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->